jueves, 8 de septiembre de 2011

COMENTARIS vacances familiars Agost 2011


Quina passada de vacances, us puc assegurar que als tres ens va canviar la visió i la manera de sentir i fer. 
Jo vaig estar moltes hores amb l'Aleix que no ho havia fet mai (jo estant sola), els dos últims dies em vaig adonar del gran pas que estava fent i de tots els bloqueigs i pors que vaig superar en 4 dies. L'Andrea va tenir una visió més positiva i relaxada de tot, amistats, família, entorn i maneres de fer. I l'Aleix va fer un canvi en les seves pors i inseguretats, va descobrir l'entorn natural molt més del que coneixia, va participar en les activitats que va poder i va guanyar d'estar moltes estones només amb la mama.

Us he d'agrair tantes coses... Moltes gràcies per fer-me costat, per una mirada, un comentari, un cop de mà...
I l'últim dia! Va ser tan especial..., i és que no ens parem mai a mirar la persona que tenim al davant i donar-li les gràcies tot mirant-li als ulls per tot el que ha fet per nosaltres.

Gràcies Mari, Cristina i Miquelàngel i gràcies també a la resta de famílies perquè entre tots vam fer que aquestes vacances en família fossin tan especials!

Un petó i una forta abraçada per vosaltres, que heu aconseguit fer realitat tot això.

Ara ja cal que anem preparant un Cap de Setmana en Família o una Setmana Santa en Família, oi?...

Moltes gràcies per tot.

Susana.